maandag 4 juli 2011

Hoe het allemaal begon

Ongeveer een jaar geleden begon het te kriebelen: ik wil een eigen website beginnen! Maar zoals alle goede ideeën had ook dit plan een tijd nodig om te rijpen. Ondertussen ben ik druk op mijn werk en thuis, ik ben namenlijk ook net vader geworden van een fantastisch zoontje. Juist dit laatste maakt dat mijn idee steeds meer vorm krijgt. 
Ik merk namenlijk dat je als ouder op zoek blijft naar speelgoed dat je kind kan blijven stimuleren en dat ook bij intensief gebruik mooi blijft. Zelf kwam ik dan ook snel uit op houten speelgoed, dit mede door mijn meubelmakers-achtergrond. Hoewel het aanbod immens is denk ik toch dat ik iets kan gaan bieden wat net dat beetje beter is.
 Aan het begin van dit jaar heb ik dan ook besloten om mijn plannen om te zetten in een echte webshop. De naam was redelijk snel gevonden: houtspel.nl. Vervolgens ging ik op zoek naar leveranciers waarbij het niet lang duurde voordat ik bij de Duitse fabrikant Grimm's terecht kwam. Ik ben helemaal weg van hun assortiment, tijd om de website te gaan bouwen. Een tijdrovende maar ook een leuke klus. Week bij week krijgt de webshop meer vorm tot het begin juni zover was:
 www.houtspel.nl is online!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten