zondag 30 december 2012

Houtspel is gespot

Al eens gehoord van de site gespotvoorjou? Deze site brengt elke dag een knutseltip/ winkeltip en meer leuks. En op 21 december was Houtspel aan de beurt:

Ik ben een liefhebber van houten speelgoed. Je vindt bij ons in huis echt maar heel weinig plastic spul. Houten speelgoed is natuurlijk heel leuk om mee te spelen, maar het gaat ook nog eens heel lang mee. Zo spelen mijn kinderen met het speelgoed waar ik als kind mee gespeeld heb. Erg leuk!
Maar er komt uiteraard ook steeds nieuw speelgoed in huis. En ik heb er weer een adresje voor het kopen van houten speelgoed bij : Houtspel. Het adres voor duurzaam, hoogwaardig en origineel houten speelgoed waar je gewoon blij van wordt! Puzzels, spelletjes, blokken, voertuigen en heel veel speelgoed voor baby’s.
Alle producten die Houtspel verkoopt zijn duurzaam en van hoge kwaliteit. Een prima koop dus! Over twee maanden is onze tweeling jarig. Ik ga eens even snuffelen op de site!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten