donderdag 16 februari 2012

ijsberen-lol

 Een ijsbeertje loopt met zijn moeder over de Noordpool.
“Ik ben een ijsbeer, hè?” vraagt het ijsbeertje aan zijn moeder.
“Ja, dat klopt,” zegt zijn moeder.

Even later vraagt het ijsbeertje:
“Mama, jij bent ook een ijsbeer hè?”
“Ja”, zegt zijn moeder, “ik ben ook een ijsbeer.”

Weer even later vraagt het ijsbeertje:
“En papa? Is papa ook een ijsbeer?”
“Ja”, zegt zijn moeder, “papa is ook een ijsbeer. Maar waarom vraag je dat?”
Het ijsbeertje blaast in zijn pootjes en zegt:
“Pfff ik heb het zo koud!”

_______________________________________________


Twee ijsberen lopen door de Sahara. De ene ijsbeer zegt tegen de andere: “Hier moet het ooit een hele strenge winter geweest zijn!”
“Hoezo?”, vraagt de andere ijsbeer.
“Omdat hier zoveel zand gestrooid is!”

_______________________________________________



Er staat een koppel ijsberen op een ijsschots.
Zegt de vrouw: “ik eis dat jij nu gaat koken!”
“Jij eist niets!”, zegt de man. “Sterker nog, ik eis dat jij nu de afwas gaat doen!”

Een beetje verderop op een andere ijsschots staan 2 vogeltjes.
Zegt de ene tegen de andere: “stomme eisberen!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten