zaterdag 24 november 2012

De mooiste houten kerststallen

Over 1 maand is het weer zover: Kerstmis! De tijd van het jaar om gezellig samen te zijn, veel te veel te eten en .... je huis te versieren! Naast de kerstboom kan natuurlijk ook een kerststal niet ontbreken. Ten minste: niet in huize Houtspel. 

Hoewel de meeste mensen het houden bij 1 kerststal moet ik bekennen dat huize Houtspel er iets meer heeft. Sterker nog: elk jaar komt er weer een nieuwe bij. Waarom? Tja, het zou iets te maken kunnen hebben met mijn geboortedag: 25 december. Het spreekt voor zichzelf dat ik mij beroep op dat ik hierdoor niet verantwoordelijk gehouden kan worden voor deze ietwat vreemde tik. 

Ook dit jaar ben ik bang dat er weer een kerststal wordt toegevoegd aan mijn collectie. Houtspel heeft namelijk weer een paar prachtige modellen in haar collectie. Neem hieronder snel een kijkje welke ook niet in jou collectie kan missen!



Met zijn €39,95 is deze handgesneden houten kerststal de duurste uit ons assortiment maar ik moet zeggen: hij is elke cent waard!
Niet alleen zijn alle 15 onderdelen prachtig uitgesneden uit het hout, ze zijn ook nog eens zo'n 17 cm hoog.


Niet zo'n fan van een bijbelse afbeelding maar heb je wel een plekje over voor een "stalletje"? Overweeg dan eens deze eland in zijn kerstbos. De "stal" is gemaakt uit een plak hout van zo'n 2cm dik en 20cm breed. De kerstbomen en de eland zijn uit de plak gezaagd waardoor je ze naar voren en achteren kunt schuiven. En de prijs is ook nog eens heel gunstig: voor €9,50 heb jij deze mooie kerststal in je bezit!



Houd je meer van wat kleur in je interieur? Deze 16-delige kerststal voldoet dan zeker aan je eisen. De poppetjes zijn heerlijk simpel gehouden wat de charme alleen maar vergroot. De kerststal kost €22,95.




Deze kerststal is al jaren een van mijn persoonlijke favorieten. Wat was ik dan ook blij dat ik hem vorig jaar ook aan ons assortiment kon toevoegen. En wat bleek? Ook jullie vonden hem erg leuk want hij vloog de winkel uit. Daarom is hij nu weer ruim voldoende bij ons op voorraad! De plak hout is zo'n 2 cm dik en zo'n 18 cm breed. De prijs is €9,50.

Dit kerststalletje in bos is prachtig simpel uitgevoerd en past in elk hoekje dat nog wat kerstsfeer kan gebruiken. De onderdelen zijn vastgeplakt waardoor de voorstelling altijd even mooi is.
Hij kost €16,95.


Zeg nou zelf: dat is toch moeilijk te weerstaan? Zoek je nou ook nog decoratie voor de kerst of vind je het leuk om zelf nog wat te knutselen voor de kerstboom: breng ook dan eens een bezoekje aan onze kerst-afdeling.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten