donderdag 1 augustus 2013

Ontvang een Houtspel €5 cadeaubon

Misschien heb je het al gezien maar op facebook loopt deze maand een winactie waar de prijs een Houtspel cadeaubon van €50 is! Natuurlijk kun je meedingen naar deze geweldige prijs maar we willen de blog lezers nog iets extra's bieden. Namelijk een gegarandeerde cadeaubon van €5 voor Houtspel, is dat niet mooi?


Wat moet je hiervoor doen?
- Schrijf een (liefst leuk) berichtje over Houtspel op je blog of website of maak een link naar Houtspel.
- Laat ons weten waar we dit stukje of deze link kunnen vinden.
- Ontvang gegarandeerd een Houtspel cadeaubon van €5!

Als dit geen feest is?

3 opmerkingen:

  1. Zo'n kansje laat ik natuurlijk niet schieten! En reclame maken voor jullie vind ik helemaal niet erg!

    http://jufdarkangel.blogspot.nl/2013/08/houtspel.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jullie mooie regenboog gepind op pinterest! Ik heb geen blog, maar kom graag in aanmerking voor jullie cadeaubon! Ik heb veel vrienden en vriendinnen met kids en wil ze allemaal houten speelgoed geven, omdat het lang mee gaat, er hoeven geen batterijen in en het is vaak ook veel mooier! Daarom zou de cadeaubon goed uitkomen (waarschijnlijk geef ik 'm weer weg. :-) ). Groet, Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Erica,
      Wat leuk dat je onze regenboog op je pinterest pagina hebt neergezet en zo enthousiast bent over ons houten speelgoed!
      Helaas is de cadeaubon echt bedoeld voor een linkje op een blog of website en kunnen we je deze niet toesturen maar je kunt wel op onze facebook pagina kans maken op een cadeaubon van €50 en de komende maand winkel goed in de gaten houden want elke dag heeft een ander product een (hoge) korting!
      Groeten,
      Margriet

      Verwijderen