zaterdag 24 maart 2012

Weer een ochtend (te) vroeg uit bed.......

Het lot van ouders met kinderen, lig je op zaterdagmorgen nog in een diepe coma, staat voor 7 uur kindlief naast je; “Mama, wakker!”  Helaas, weer zit je met je nog niet uitgeslapen hoofd in alle vroegte beneden met een kind dat rustig (zich van geen kwaad bewust) om je heen dartelt.
Ik moet bekennen, ik ben geen ochtendmens. Voor 9 uur ’s morgens komt er weinig nuttigs uit mijn handen. Ik moet dan ook langzaam wakker worden met een pot thee naast me en een computer voor me. Vanzelf leer je wat nou echt een leuke eigenlijk-ben-ik-nog-niet-wakker bezigheid is, in mijn geval is het het grote web afspeuren om te kijken of houtspel nog ergens op genoemd is.
En jawel, ook deze dag heb ik een paar leuke nieuwe blogs gevonden die ons houten speelgoed leuk genoeg vonden om er aandacht aan te besteden.

Zo zijn we te vinden op de blog decoratie.nl:

en op de blog speelgoedwinkel.weblog.nl, deze blog is net begonnen maar ziet er veelbelovend uit. En als beste, wij waren de eerste winkel die ze noemen, reden genoeg om ze gelijk als een Houtspel-favoriet te bestempelen!

Erg leuk om op steeds meer plekken genoemd te worden maar eigenlijk moet ik toegeven dat ik de onzin-sites het leukste vindt zo op de vroege morgen. Als je een website of webshop hebt worden er op het internet op vele plaatsen statistieken en informatie over je bijgehouden die ze dan plaatsen. In de meest vreemde talen kom je informatie tegen over Houtspel met daarbij dingen wat je nooit zelf had kunnen bedenken. Zo ben ik vandaag onze geschatte waarde tegengekomen als we houtspel nu verkopen :)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten