vrijdag 27 juli 2012

Een gelukkige winnaar


Het is alweer bijna een maand geleden dat onze Houtspel-facebook-give away is afgelopen. Ilonka werd de gelukkige winnaar en die heeft hier zo'n mooie blog over geschreven, die laten we jullie graag lezen...... 


Houtspel give-away

Ik  give-aways!!!
Je komt ze regelmatig tegen op bijvoorbeeld facebook en blogs.
Als je iets leuks kan winnen doe ik natuurlijk mee maar nooit won ik wat.
Tot afgelopen zondag!
Ik schreef me in voor een give-away van een webshop die houten speelgoed verkoopt.
Een webshop waar ik al vaker besteld heb en waar ik erg tevreden over ben!
Een cadeaubon van 50 (VIJFTIG!!!) euro kon je winnen!!
Zo'n grote give-away ben ik niet eerder tegengekomen!! En dan zag ik afgelopen zondag opeens mijn naam op een briefje staan! Hoe gaaf is dat!!
Tja, dan maak ik graag even een uitzondering met m'n niets kopen uitdaging.....

En dan ga je naar de shop, en mag je €50,- besteden. Ik wil het niet te gek maken dus mag er van mezelf max een paar euro boven komen.
Na een kwartiertje stond de teller al op €140.... tja...
Dan toch maar kritisch het winkelwagentje uitdunnen. Altijd maar die keuzes maken...Pfff...

Uiteindelijk kwam ik op 3 dingen uit.

De zonnebloempuzzel van Grimm's, een autobaan die ook prima voor meisjes kan en een houten zwaan van Holztiger.

De zonnebloempuzzel is natuurlijk nog te moeilijk voor Amélie (ik moest zelfs even serieus nadenken hoe hij ook alweer zat, is lastiger dan hij lijkt), maar zoals je in het filmpje onderaan de blog kan zien is de puzzel multifunctioneel.  Sowieso ben ik helemaal gek op Grimm's!
Die kleuren alleen al!!!
De autobaan/knikkerbaan vind ik ook al zo gaaf. Doet me denken aan vroeger :)
Gelukkig was deze in de aanbieding!
En met de zwaan van Holztiger wordt haar collectie houten dieren langzaamaan groter.
Het fijne van Holztiger is dat ze qua prijs wat lager liggen dan Ostheimer of Buntspechte.
Sommige dieren van Ostheimer vind ik wat mooier dus Amélie krijgt een mooi mengelmoesje :)

Ik vraag me af wie er blijer mee is, Amélietje of ik ;)

Anyway, het moge duidelijk zijn dat ik gek ben op houten speelgoed! Ik ben te lui om helemaal op te schrijven waarom, buiten dat heeft houtspel het al heel goed verwoord dus daar verwijs ik je graag naar: -klik- 

Ook wat winnen?? Hou dan de blogfacebook of twitter van Houtspel.nl in de gaten want binnenkort bestaan ze 1 jaar en komen er wat nieuwe acties :)

Met ruim 2 dagen vechten met You-tube kan ik er eindelijk ook een filmpje bij zetten.
Zet je volume niet voluit, onze vogeltjes zijn super goed in het verpesten van filmpjes (zo hard klinken ze in het echt dus niet).




Geen opmerkingen:

Een reactie posten