woensdag 14 december 2011

Kerstfeest in huize Houtspel

We kennen elkaar nu al een tijdje, het wordt tijd voor mij om wat op te biechten. Ik heb een verslaving, geen erge hoor en maar voor een paar weken per jaar. Ik ben verslaafd aan.... kerststalletjes. Een aangeboren "afwijking" denk ik, ik ben geboren op op eerste kerstdag.......

De afgelopen (bijna) 32 jaar heb ik de nodige kerststalletjes bij elkaar gespaard en ik moet toegeven, elk jaar komt er minstens eentje bij. Ook de nodige kerstversieringen heeft ondertussen ons huis gevonden (kan ik natuurlijk ook niets aan doen, dat snap je). 

Zo heeft onze mooie kerststal van Finkbeiner een upgrade gekregen. Wat staan de kerstbomen van Gluckskafer er goed bij. En ook de eland misstaat allerminst!

Degene die ons op de kerstmarkt gezien hebben weten het al maar speciaal voor de gelegenheid hadden we daar ook prachtige houten kerstversieringen. Een paar kon ik mezelf natuurlijk niet onthouden, dus in onze kerstboom prijkt nu een prachtig houten kerststalletje van Finkbeiner. Als je goed kijkt zie je ook nog een mooi houten engeltje die luid en duidelijk riep: "IK WIL OOK IN DE BOOM!" Tja, ik ben de beroerdste niet dus ook die vond snel een prachtig plekje in onze boom.

Het moge duidelijk zijn, huize Houtspel is weer klaar voor de kerst. Ben je nou zelf nog op zoek? Neem dan eens een kijkje bij de aanbieding van de week, alle houten kerstversieringen van Finkbeiner hebben deze week een korting van 15%. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten