maandag 22 augustus 2011

Bouwen met de 4 elementen

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, gisteren werd ons nichtje Robine 21 jaar! Nu zijn wij zelf natuurlijk de grootste fans van onze producten maar Robine is een goede tweede! Zij heeft al meerdere producten die haar kamer opfleuren maar zij had haar zinnen nog gezet op de 4 elementen-puzzel.
Als je 21 jaar wordt verdien je natuurlijk een groot cadeau dus heeft zij gisteren deze puzzel op haar verjaardag gekregen. 





Op het moment dat (bijna) iedereen naar huis was mocht het grote pak eindelijk open gemaakt worden. Niet lang daarna begonnen Elmar en Robine een toren te bouwen. Met elk stukje dat erbij werd gezet werd het een beetje spannender, zouden alle stukjes erop kunnen?
En ja hoor! Na een spannend kwartiertje bouwen was het eindresultaat de mooie toren hiernaast.



1 opmerking:

  1. Hey Elmar, ik wist al een tijdje dat jij samen met Margriet een winkel had, maar vandaag op zoek naar een mooie houten puzzel voor mijn lieve dochter kwam ik onbewust op deze site. Ik zag een foto van deze geweldige fotos en dacht... die jongen lijkt op Elmar! Wat blijkt, het is em. Goed te zien dat je zaak zo goed loopt. Echt geweldig dit! Je verkoopt heel erg mooi spul. Ik vind het echt tof dat ik via via hier kwam... dikke kus Simon. (ps Groeten van Martha)

    BeantwoordenVerwijderen