maandag 1 augustus 2011

Houtspel deelt uit met de eerste give away

Sinds de start van Houtspel.nl is er een hoop gebeurd. Zo heeft de shop inmiddels een leuk assortiment en vrijwel alle producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Verschillende vormen van social media zijn in gebruik genomen en komende vrijdag 5 augustus staat Houtspel voor het eerst op een markt.

Vandaag 1-8-2011 gaan we een stapje verder, het is tijd voor de eerste Houtspel give away!

Wat kan ik winnen?
We hebben 3 mooie producten van Grimm's uitgekozen:

De eerste is de stervormige rammelaar. Een prachtige handgemaakte rammelaar dat in elk kinderhandje goed past. De 10 ringetjes hebben alle kleuren van de regenboog en zijn door middel van een stevig elastiek aan de ster vastgemaakt.

De 2e keuze is een set van 2 sleutelhangers. Je krijgt hierbij de regenboog-sleutelhanger en 1 van de 2 cirkelvormige sleutelhangers. De door jou gewenste kleur kun je nog aangeven.


Als laatste kun je kiezen uit het grootste kabouterhuisje uit de serie kabouterhuisjes. Dit kabouterhuisje gemeentehuis is handgemaakt en bestaat uit zes dikke blokken die op allerlei manieren bij elkaar kunnen worden gebruikt. In deze blog hebben we al eens aandacht aan dit mooie kabouterhuisje besteed.

Hoe doe je mee aan deze give away en hoe werkt het?
Op 1 september 2011 zal op onafhankelijke wijze het winnende lot worden getrokken. De winnaar zal vervolgens hier bekend worden gemaakt waarna onze webwinkel Houtspel.nl de spullen kosteloos naar de winnaar zal versturen.

Je hebt zelf invloed op het aantal loten waarmee je meespeelt tijdens de trekking. Het maximum aantal loten waarmee je kunt meespelen is 7. Dit werkt volgens dit systeem:

1 lot door volger te worden (of al te zijn) van deze blog.
2 loten voor het vermelden van deze giveaway via jouw Facebook of Twitter.
4 loten voor het vermelden van deze giveaway via jouw blog of website.

Let op: Het is van belang dat je even een berichtje achterlaat bij deze blog-post zodat we weten dat jij mee wilt doen aan deze give away. Geef hierbij aan welk product jij het liefst ontvangt en met hoeveel loten jij meespeelt. (laat hierbij ook even weten waar wij jou vermelding kunnen vinden)

Succes!

21 opmerkingen:

  1. Leuke actie hoor! Ik doe mee! Als ik het goed snap speel ik nu mee met 3 loten..? (heb even getwittert). Ik ga voor de sleutelhangers! Kleur maakt niet uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook mee:-)

    Ben volger geworden van de blog en heb het ook even op de twitter gezet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elselien Frijlink2 augustus 2011 om 19:59

    Ha! Ik ben ook actief!
    Trouw bloglid en facebook openbaar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haai, dan doe ik ook mee! Zal nog even Houtspel promoten op Twitter en Facebook. Ik ga voor de sleutelhangers, dat zijn nl. superleuke kleine cadeautjes! Drie loten heb ik, geloof ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 1. Ben ik!
    2. Gedaan (op facebook dan)
    3. blogbericht geschreven en gepost

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik doe ook graag mee.
    Ik ben volger geworden
    Ik heb een link op facebook geplaatst
    En ik heb op mijn blog een berichtje achtergelaten
    Ik doe mee met 3 loten en ga voor het dwergenhuis, ( is een leuk verjaardagskadootje voor dochterlief)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey,

    Wat een prachtig aanbod hebben jullie! Ik waag dan ook heel graag mijn kans voor jullie allereerste giveaway!!
    Mijn kansen:
    ik ben volger geworden (+1).
    Heb een berichtje op onze blog geschreven (http://elieflo.blogspot.com/2011/08/houten-speelgoed-te-winnen.html) (+4)
    en heb het gelinkt op mn facebook. (+2)

    Dat telt voor 7 zeker? :-)

    En nu duimen maar dat ik win ;-)
    Prachtig aanbod!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, leuk, leuk!! Ik waag graag mijn kans voor de kabouterhuisjes :)
    Ik ben volger geworden, heb een link geplaatst via FB en mijn mede-blogstertje Flooke geeft reeds een mooi berichtje achtergelaten op onze blog Elieflo.blogspot.com... waar ik mij dus volledig bij aansluit ;p

    Toitoitoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij willen ook graag mee doen :-)
    We hebven geretweet en we volgen deze blog. Ik zal ook eens kijken of ik iets op houtspel.nl kan zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ze alledrie gedaan! Leuke give-away en fijn om jullie te ontdekken!

    Kijk op mijn blog: elinemien.blogspot.com

    Ik doe trouwens mee voor de ster-rammelaar!

    Liefs Elinemien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, ik doe ook graag mee met deze give away. Ik ben volger geworden van je blog (+1) en zet een link naar jullie give away op mijn blog (+4). Graag doe ik mee voor de sleutelhangers (waarvan 1 de blauwe versie).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik ben volger, en er staat een link op mijn blog in de rechterkolom.
    Ik hoop op de ster-rammelaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk speelgoed. En altijd tof zo'n give away :-). Ik ben vanaf nu een volger van de blogs en heb op mijn facebook een link geplaatst. Als ik zou winnen ga ik voor de mooie stervormige rammelaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben volger en doe graag mee voor het kabouterhuisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben vergeten melden waar mijn voorkeur naar uitgaat..moeilijke keuze trouwens..maar ik ga voor de kabouterhuisjes, zo kan mijn zoontje zijn fantasie volledig laten gaan in het spel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuuuk! ik wil mee doen! doe ik nu mee?! ik volg jullie! En heb getwitterd en gefacebookt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. joepie, ik doe graag mee, ik ben net volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe met drie loten mee
    1 volger ben ik geworden
    2 heb de link op mij facebook gezet (maren ryckeboer)
    3 Ik heb geen blog
    Ik doe graag mee voor de twee sleutelhangers

    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi hoi,

    Ik doe graag mee voor de sleutelhangers. Net volger geworden!

    Groetjes en veel succes toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen